Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
bokmärken?
- Trådstartare L.A.
- Start datum
Annars är sökfunktionen numera riktigt bra. Man får upp dom ord man sökt med röd fet färg vilket gör att det snabbt går att skolla en sida för att hitta just det ordet/orden man sökt på.
Och så kommer sökfunktionen numera ihåg vad man skev för sökord när man använder bakåtknappen på webbläsaren. Bra då man fått för många träffar eller då man vill ändra något då man fått 0 träffar, som oftast beror på att man (=jag) råkat trycka på fel bokstavstangent (stavfel helt enkelt) på tangentbordet.
Per
Och så kommer sökfunktionen numera ihåg vad man skev för sökord när man använder bakåtknappen på webbläsaren. Bra då man fått för många träffar eller då man vill ändra något då man fått 0 träffar, som oftast beror på att man (=jag) råkat trycka på fel bokstavstangent (stavfel helt enkelt) på tangentbordet.
Per
Så sant. Vi har en bokmärkesfunktion men inget enkelt sätt att lägga in där - det borde finnas en knapp någonstans på varje sida. Jag skall kika på det.
Om det går att få per inlägg hade det varit grymt. Det är ofta ett inlägg som man är speciellt intresserad av.
/Mattias
Morlanda Scoutkår
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg