Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det ligger ju en hel del jobb bakom en förare, och nån måste ha viljan och orken och tiden.
Jag antar att man ändå är så pass nära en helt ny version, att nytryck av den gamla skulle vara både kostsamt och olönsamt. Även om jag själv hellre har den gamla, än att måsta låna vid varje tur. (nu har det bara blivit en tur under min tid som klättrare, men behold, det kommer mer)
Skulle nog kunna sälja min, mint condition, för ett komplett set Camalots - om det vore så att nästa upplaga kommer när så annonserats.
Min erfarenhet av utgivningsdatum när det gäller större svenska förare säger mig dock att om detta är det första datum man presenterat, så blir min förare kvar i min ägo tills jag ser att nästa upplaga ligger på disken...
Ge dig! Det är ju uppenbart att det är jag som är i störst behov av en förare eftersom jag varit ute och klättrat hela dagen medans du suttit framför tangentbordet, jag ska dessutom upp till bohus över påsk..
Ge dig! Det är ju uppenbart att det är jag som är i störst behov av en förare eftersom jag varit ute och klättrat hela dagen medans du suttit framför tangentbordet, jag ska dessutom upp till bohus över påsk..
Arbetsgruppen är tillsatt för föraren men det lär dröja. Skulle bli förvånad om den kommer ut detta året!
Gammal sajt men det är lite i varjefall till några berg: http://bohusbergen.se/