En häst, en ko, en Edsbybo!
Tjena grabben!
Jag var lite osäker på om det var du först, men så såg jag din mail-adress, å alla tvivel försvann:O)
Så ni har tagit er hem från Bruksvallarna och Ramundberget nu. Borde ha varit bra i backarna efter stormen, kunde ni inte åka en dag då?
Hörde att modern gav dig en åthutning om bilkörningen innan ni åkte. Det är inget att haka upp sig på, hon skriker hela tiden när hon åker med mig.
Angående dina skidor blir man lite förvånad. Knäcktes de vid bindnigen eller framme vid brättet? Körde du in i något? Hur som helst bör detta gå på reklamation. Jag vet inte heller vem som har agenturen, men snacka med någon på Stadium, de säljer märket.
Varför köper man Blizzard egentligen, om man får ställa en ofin fråga?
Hos mig finns det en liten koppling till dålig kvalitet, men jag kommer inte ihåg varför.
Åker du telis nu förresten? Du kunde ha frågat mig på en gång, så hade jag talat om att bräda suger. Fast nu är ju jag iofs lite t-bax på alpint igen...
Du får ta med dig brorsan min och ta tåget upp till Gränsen över påsk, så får ni åka med de "stora pojkarna". Ev. kan jag fixa boende (men jag lovar inget).
Ha det!
/Dr.D