Vafan Fredrik, du får ju komma med ett hett ämne istället för att bara bitcha! Skämt åsido, det är för bedrövligt här på forumet. Själv funderade jag på vart alla gamla SKK höll hus när vi hade årsmöte. Någon som vet? Saknade det gamla gardet men det skall väl inte behövas en skriftlig specialinbjudan för att ni skall dyka upp eller? Kontinuitet är viktigt, tror att vår klubb mår bra av att de gamla engagerar sig i lite högre grad än vad som är fallet. Så ta er i kragen, ni vet vem ni är.
En annan grej, Rågårdsdal är på gång i helgen, hade varit kul med ett stort gäng. Intresserad? Hör av dig.
Sist tänkte jag höra om det är någon som sitter på ett gäng borrbultshängare och skulle kunna dela med sig. Skulle behöva några stycken till helgen.
En annan grej, Rågårdsdal är på gång i helgen, hade varit kul med ett stort gäng. Intresserad? Hör av dig.
Sist tänkte jag höra om det är någon som sitter på ett gäng borrbultshängare och skulle kunna dela med sig. Skulle behöva några stycken till helgen.