Bildspel

Hej!
Jag har gjort ett litet bildspel med Sarekbilder.
Vill ni titta på det så finns det här:
http://www.photodex.com/sharing/viewalbum.html?alb=0&bm=45917
Jag har använt ProShow Gold från Photodex för att göra bildspelet. Det är ett suveränt program för bildspel.
Det är bilder från mina vandringar i Sarek som jag har satt musik till.
För att kunna titta på bildspelet måste man ladda ned och installera en plugin till webläsaren. Den hämtar man gratis här:
http://www.photodex.com/downloads/go_presenter
När bildspelet börjar kan man högerklicka på det och välja "Full Screen" ifall man vill se det i fullskärmsläge.

Christer

Väldigt fina bilder! Man känner verkligen ett sug efter sommar när man ser dom!

Bildspelsplug-in´en fungerade dock inte i os x vilket är lite synd men gick bra i min windowsdator (som jag dock inte har nåt ljud i).

/David

Jag glömde visst att tala om att det fungerar bara under Windows.

Då skulle jag inte direkt kalla det ett "suveränt programm för bildspel";) Varför inte använda ett mera allmänt program som man inte behöver ladda ner någon plugin för eller skaffa Windows? Inte så väldigt användarvändligt.

Way to go !! Christer

Vackra bilder.Snyggt komponerat bildspel! Och sist men inte minst ,du har valt musik som verkligen fångar känslan! Det här måste ju vara en perfekt reklamfilm för fjällvandring,och framför allt Sarek! Förresten vad är det för musik?

//Lasse//

Ett tämligen kasst program. Installationen fungerade inte ens på XP, man kanske måste vara inloggad som administrator? Det finns ju oändligt många andra slide viewers som inte är system eller program beroende.

Jobbar du på Photodex eller nåt, Christer?

Så det att jag har en Mac är helt mitt egett fel? Borde väl ha skaffat en Windowsmaskin för att se ditt fina bildspel.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg