Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bilder hemsidan
- Trådstartare Johan W
- Start datum
Har det varit i brist på något bättre som man har använt fingerbilden i ÅRATAL? För häftig är den ju inte precis. Tanken med en hemsida är väl fresten att den ska var lätt att uppgradera och då torde man ju kunna byta framsidesbild si sådär en gång i månaden.
Fresten verkar det märkligt att en för det första ful bild, publiceras på så många olika plattser och att det i slutändan dessutom visar sig vara mot fotografens vilja! Dom flesta som fotar lite brukar gladeligen se sina bilder publicerade så det verkar märkligt att någon blev stött.
Nä, bort me korvfingrarna!
Fresten verkar det märkligt att en för det första ful bild, publiceras på så många olika plattser och att det i slutändan dessutom visar sig vara mot fotografens vilja! Dom flesta som fotar lite brukar gladeligen se sina bilder publicerade så det verkar märkligt att någon blev stött.
Nä, bort me korvfingrarna!
Väl talat, Rapp!
Jag tycker att det verkar skumt. Jag ska kolla med fotografen om det är sant. För övrigt så tycker jag att det är en fin bild. Dessutom tycker jag att det är bra att någonting är konstant i denna ack så föränderliga internetvärld. Jag tycker att bilden fungerar som en fin logo, och en logo bör ej ändras så ofta.
nu är det fixat så att det slumpas fram ett antal olika bilder. Rappen är skylldig till en hel del och klickar ni på dom så kommer ni strax att hitta hans galleri. (dom andra bilderna döljer andra länkar)
Vill du ha dina bilder visade? se till att dom är 100*160 pixlar o maila till mig eller skicka en länk...
Surfa lungt!
Vill du ha dina bilder visade? se till att dom är 100*160 pixlar o maila till mig eller skicka en länk...
Surfa lungt!
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg