"Bevaka svar på mina inlägg i andras gästböcker"

Denna funktion verkar inte fungera -- om jag nu förstått vad den är tänkt att göra. Såsom jag tolkar den skall den meddela mig när en medlem i vars gästbok jag skrivit en kommentar skriver ett svar via "Svara här", d.v.s. svarar på samma ställe snarare än i min gästbok. Detta har nyligen hänt, men bevakningen har inte genererat någon träff. Eller är det jag som missuppfattat funktionens funktion...?

Har just fått ytterligare en bekräftelse på att denna funktion inte fungerar över huvud taget.

Ska det verkligen ta över fem månader att ens få ett svar på felrapporten, om så bara i form av "vi vet inte vad det beror på" eller "vi prioriterar inte detta"? Som det är nu så är det närmast oundvikligt att man får intrycket att ledningen helt enkelt inte bryr sig och då känns det ju ganska meningslöst att rapportera de fel man upptäcker. Se även min andra rapport om kartan.

Kom igen nu för i h-e

För fjärde gången gillt anmärker jag härmed att trots att man har denna bevakning aktiverad så får man inget meddelande när man får ett svar på ett inlägg i annans gästbok. Men eftersom det nu har gått 32 veckor sedan den första rapporten utan minsta lilla tecken på att någon ens läst den hyser jag inga större förhoppningar om att den skall uppmärksammas den här gången heller.

Just det, när ni ändå håller på kan ni ju fortsätta att ignorera det här.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg