Beställa RD Hammerhead

Hejsan! Tänkte att det kanske vara värt att slänga ut en fråga:
Raineydesigns Hammerhead verkar ju väldans intressant. På hemsidan står det att de levereras tidigt i november. Är det någon som har erfarenheter kring att beställa från raineydesigns? Jag är lite skeptisk till det där med att lämna ut kontokortsnummer. Det verkar som om man på nåt sätt kan få mailat nån sorts check eller faktura, men jag är inte säker på hur de menar. Ska maila dom och fråga närmare, men om det är någon därute med egen erfarenhet som är beredd att på gammal hederlig svenska upplysa mig så blir jag glader.
Tack på förhand!/"los sladdos"

Det var ju inte så länge sedan RD började med detta koncept att BARA sälja via hemsidan. Det verkar ju lite märkligt då man hänvisar till att återförsäljarledet är för dyrt/komplicerat. Skall bli intressant att se hur många bindningar man säljer utanför US nu... Är också sugen på en bindning men vågar inte beställa då reservdelsfrågan ju är obefintlig om nu RD bara säljer ett fåtal och sedan lägger ned... Lite för jobbigt att reklamera till USA postvägen vaje gång det kexar.

Funkar finfint!

Har köpt en massa grejor från staterna. Balnd annat grejor från Rainey designs. Har alltid funkat utmärkt. De har en rejäl service o krnglar aldrig!
De stora företagen kan man nog lita på då man lämnar ut konto nummer.

R.D är ju ett så inarbetat företag så om de skulle lägga ner har nog redan hela bindnings industrin lagt ned.

Dt ska bli mej ett sant nöje att få mina labbar på ett para av H.H.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
viktor.edlund Bindningar, Bomber eller Hammerhead Telemark 1
eh hammerhead Telemark 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg