• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Besseggen?

Jag vill jättegärna gå Besseggen i sommar, under senare delen av sommaren. Är ganska flexibel så exakt när bör inte vara ett problem. Det får dock inte bli en alltför lång resa men det kan kombineras med t ex en uppgång på Galdhöpiggen eller Glittertind, eller kanske t o m bägge. Men max en v totalt! Jag söker ressällskap till det här äventyret - har hyfsad kondition, ingen större turvana men en j-a vilja. Har varit upp på Trolltunga och fått mersmak 😊

Jag kom från Spiterstulen i söndags och har redan tänkt mig att resa tillbaka i sommar så för mig är resesällskap inte fel. Jag har dock tänkt hoja upp och ställa hojen i Spiterstulen för att sedan vandra därifrån men jag är ganska flexibel så är du intresserad av sällskap så är jag tillgänglig.
Jag har inte heller bestämt exakt när jag ska upp utan tar semester lite när det passar i sommar, dock inom skolornas sommarlov då jag jobbar inom skolan.

Bara att höra av sig.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    36.3 KB · Visningar: 291

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg