Ända sedan barnsben har naturen haft en stark dragningskraft på mig och jag har ägnat mycket tid åt olika friluftsaktiviteter. I vuxen ålder tog vandringsintresset över och under mina resor till de 108 länder/autonoma områden jag hittills besökt har någon form av vandringar ofta ingått i resan, men jag har även gjort många fjällvandringar och på låglandsleder. Allt eftersom vandringsintresset utvecklades blev drömmarna om att vandra i höga berg påtagliga. Drömmar är bra. Verkligheten är bättre.
Nu har jag gjort sju vandringar i Himalaya och fem i Anderna. Jag har vandrat i Sibirien, på Grönland, Färöarna, Nya Zeeland, Nya Guinea, i Australien och upp på Kilimanjaro mm mm
Vill Du läsa om mina vandringar och några resor jag gjort kan du besöka min hemsida. På den finns information och bilder som kanske kan inspirera dig till egna vandringar/resor.
Klicka på denna länk så kommer du direkt till hemsidan www.stalvik.se
God tur!
Nu har jag gjort sju vandringar i Himalaya och fem i Anderna. Jag har vandrat i Sibirien, på Grönland, Färöarna, Nya Zeeland, Nya Guinea, i Australien och upp på Kilimanjaro mm mm
Vill Du läsa om mina vandringar och några resor jag gjort kan du besöka min hemsida. På den finns information och bilder som kanske kan inspirera dig till egna vandringar/resor.
Klicka på denna länk så kommer du direkt till hemsidan www.stalvik.se
God tur!