Har försökt att nå Bergans kundservice via mail för en ytterst enkel fråga - men på snart tre veckor har de ännu inte bemödat sig med att svara. De säger själva att man snabbast får svar via mail, så man törs ju inte ens tänka tanken över hur lång tid det skulle ta dem att svara via annan kommunikationsväg.
Vad har ni för erfarenheter av dem? Har hållit vid Bergans ett tag och har flera av deras produkter, men blir ju naturligtvis besviken på hur de hanterar kunder. Risken är ju också naturligtvis att de inte fått min fråga, men har svårt att tro så. Kanske anser de att man i första hand ska vända sig till återförsäljaren!
Hur upplever ni generellt kundservicen hos "outdoorfirmor"? Någon som har exceptionellt god service och gott bemötande?
Vad säger ni? Vad anser NI generellt om Bergans produkter i övrigt?
Vad har ni för erfarenheter av dem? Har hållit vid Bergans ett tag och har flera av deras produkter, men blir ju naturligtvis besviken på hur de hanterar kunder. Risken är ju också naturligtvis att de inte fått min fråga, men har svårt att tro så. Kanske anser de att man i första hand ska vända sig till återförsäljaren!
Hur upplever ni generellt kundservicen hos "outdoorfirmor"? Någon som har exceptionellt god service och gott bemötande?
Vad säger ni? Vad anser NI generellt om Bergans produkter i övrigt?