Trampat på öm tå
Jaha, så var då den trolltroende SÄPO-Håkan Karlsson tillbaka, tydligen trampade jag på den ömaste av vargälskarnas tår.
Ok, jag heter Bert Juhlin men det är väl min ensak och rättighet om jag vill skriva under ett annat namn.
Det Håkan Karlsson sysslar med är ren personförföljelse och jag ifrågasätter starkt Håkans rättighet att presentera mitt namn här på forumet.
Tidigare har Håkan Karlsson efterforskat om jag Bert Juhlin verkligen existerade "han finns i verkligheten, han existerar" var Håkans meddelande.
Håkan har också sökt efter mitt namn på webben och där funnit mitt namn i vad han tydligen tycker suspekta samanhang, jag skriver och ger uttryck för mina politiska åsikter på andra forum än detta, Håkan har då lagt ut länkar till dessa politiska forum här på utsidan.se.
Håkans uppsåt är helt klart att misskreditera mig för mina politska åsikter och mitt sätt att skriva och uttrycka mig på.
Håkan Karlsson är inget annat än en diktaturens hantlangare och sådana brukar få sina straff förr eller senare.