Beckson

Eftersom inte någon verkar har något tips om en svensk återförsäljare (och jag gissar att det inte finns någon) så är mitt tips att du kontaktar Beckson i USA och köper dina luckor därifrån.

Jag beställde mina åttatums luckor med skruvlock därifrån och det funkade hur smidigt som helst. Nackdelen är att du måste betala med kort, men om du faxar en beställning så är nog risken liten att någon obehörig kommer över ditt kortnummer (jag mejlade mitt...).

Vid mina kontakter med Ben Thompson hos Beckson så tipsade han om en distributör i Frankrike (Goiot) men dom verkade inte så värst intresserade då dom inte svarade på mina mejl.

Vad blir det för båt, förresten?

/Anders

laggar; sa:
Eftersom inte någon verkar har något tips om en svensk återförsäljare (och jag gissar att det inte finns någon) så är mitt tips att du kontaktar Beckson i USA och köper dina luckor därifrån.

Jag beställde mina åttatums luckor med skruvlock därifrån och det funkade hur smidigt som helst. Nackdelen är att du måste betala med kort, men om du faxar en beställning så är nog risken liten att någon obehörig kommer över ditt kortnummer (jag mejlade mitt...).

Vid mina kontakter med Ben Thompson hos Beckson så tipsade han om en distributör i Frankrike (Goiot) men dom verkade inte så värst intresserade då dom inte svarade på mina mejl.

Vad blir det för båt, förresten?

/Anders

Jag har prövat att mejla båda dom firmorna,utan att få något svar??????
Luckorna ska sitta i en läckande Hunter

Jag har mejlat dig adressen till den person hos Beckson jag hade kontakt med, jag hoppas att det funkar bättre.

Det är lite synd att det inte finns någon svensk återförsäljare då deras luckor verkar vara av väldigt bra kvalitet och har ett riktigt bra pris. Om man räknar bort frakten så får man två Beckson-luckor till priset av vad en Plastimo-lucka med vridlås kostar hos Hjertmans. Och då får man ett par luckor som dessutom håller tätt... :)

/Anders

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
fuchs köpa Beckson luckor, vart? Paddling allmänt 1
pad Beckson luckor? Paddling allmänt 9

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg