• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

BAMM medtävlare

Hej!
Jag söker en medtävlare till BAMM, i Björkliden. Det är en fjällorienteringstävling med de olika distanserna 30, 50 och 70 km som delas upp under två dagar. Jag hade tänkt mig distansen 50 km. Har lite svårt att få någon med mig som har lust att springa och bära med sig packning. Tävlingen är den 20-21 augusti. Hör av er om ni är intresserad.

För mer info om tävlingen
www.bamm.nu

Calle

Hej Calle,

Jag har sneglat på BAMM ett tag och är sugen på att köra 70 distansen 2011 men det är inte omöjligt att det blir 50 distansen i år. Det är fortfarande lite osäkert då det kan krocka med en fjällvandring. Vad har du för ambition om det blir av? Själv är jag elitmotionär och håller på och slipar på mina orienteringskunskaper. Springer inte vilse men är inte riktigt i klass med elitorienterarna heller :)

//Andreas

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Ahkká Dela bil Ösd-Björkis till BAMM? Reskompis 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg