• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Australien i december!

Ska till Sydney i jobbet första veckan i december, tänkte sen stanna kvar månaden ut. Vill vandra, cykla, snorkla... Hör av dig om du också befinner dig i Australien (NSW+Queensland) i dec. och vill slå följe en dag eller två. Milla, 31

Tasmanien

Om du vill uppleva något alldeles speciellt skall du besöka Tasmanien!!! vandra i unika fjälllandskap! Jag skall själv dit i December för att vandra omkring Cradle mtn. och Wineglas bay. Helt ortolig och varierad natur!

Tasmanien!?

Tasmanien vet jag inte mycket om, men det låter som om jag borde kolla upp det:) Hade funderat på vandring i Snowy mountains - men kanske att Tasmanien är strået vassare. Måste fundera lite.. Det är svårt att välja vad som är värt att hinna se under tre och en halv vecka.
Hej så länge!
/Milla

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg