Attackera medans ni kan ;)

Jag har begått en stor synd! Jag har gått och inhandlat en systemdigitalkamera och kommer att ha med den på nästa tur! Packningsvikten stiger med 806 gram preliminärt, nu uppe på 6 kg dessvärre.

Dock kommer jag att kunna ta riktigt fina bilder framöver, vilket inte var lika lätt med en liten pocketkamera kan jag lova! Mycket brus och värdelösa batterier.

Så varsågoda, hugg medans ni kan på en liggande ;) *asg*

// Jocke, som drar till Västindien kl 09.50 imorgon :)

Hoppas du är lika nöjd efter resan! Ser fram mot bilderna.
Intressant tid att åka till västinien, hoppas du har regnstället med dig!
//J

Hade du gjort det omvända hade jag funderat på din mentala status. Alltså om du valt bort en 806 gram tyngre kamera för en lättare som du får bilder du inte är nöjd med. Nu får du hugga på dig själv. :) Vad blev det för någon?

Mvh
Peter P.

Jag har begått en stor synd! Jag har gått och inhandlat en systemdigitalkamera och kommer att ha med den på nästa tur! Packningsvikten stiger med 806 gram preliminärt, nu uppe på 6 kg dessvärre.

Dock kommer jag att kunna ta riktigt fina bilder framöver, vilket inte var lika lätt med en liten pocketkamera kan jag lova! Mycket brus och värdelösa batterier.

Så varsågoda, hugg medans ni kan på en liggande ;) *asg*

// Jocke, som drar till Västindien kl 09.50 imorgon :)

Vettvilling :). Du kommer att försmäkta under den oerhört tunga vikten, som dessutom är onödig, Jardine har ingen systemkamera ;).

Alternativt kommer du att anpassa dig och snabbt förvandlas till en testosteronstinn tungpackare - det börjar som bekant med en silvernål... :) .

//J (som naturligtvis oxå undrar vilken modell du har skaffat dig)

Haha, ja, dags att fördubbla antalet pass på gymmet, springa 10 dagar i veckan istället för 5 och frissera min redan korta frisyr så den blir ännu mer UL ;)

Det blidde bara en 400D, med ett Sigma 10-20/4-5.6 DC HSM och om jag nu skulle få för mig att verkligen tungpacka åker ett litet tele med (Canon 75-300 IS USM).

// Jocke

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg