så har man äntligen fått upp ögonen för det där speciell med att klättra.... borde ha förståt att det var just det här som saknades i livet. Men som naggande god amatör så behöver man ju lite hjälp, och pga av boende i Lund och en nästan förälskelse till väggen vill jag nu bli lite mer seriös... Är det bara att knalla upp till väggen, helt palle alena och hoppas på att där finns snälla lekkamrater som välkommnar nya medlemar eller är jag först tvungen att hitta någon annan som delar min nya uppenbarelse? Vet att jag skall betala in medlems-avgifter och dyligt men detta borde väl vara lika nimt att lösa på plats, eller? Någon som kanske sitter inne med lite information. /marcus
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Att bli medlem i skånes klätterklubb?
- Trådstartare marqus25
- Start datum
På hemsidan www2.utsidan.se/skaneskk finns information om postgiro nummer och vad du ska skriva på inbetalningskortet etc. Medlemsavgiften är 350 kr och då ingår medlemskap i svenska klätterföörbundet. I det priset ingår även en klätterförsäkring. Terminskort till väggen kostar 200 kr/termin och det betalas på väggen. Det finns säkert folk på väggen du kan klättra med.
rock on!
rock on!
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg