Jag är trött på att mina vänner alltid skall paddla i Immeln eller Raslången år efter år. För min egen del så ser jag inte det som ett alternativ att paddla i dessa områden ytterligare en sommar. Mina vänner är bekväma, som ett pensionärspar som åker till Kanarieöarna år efter år, och därmed måste jag presentera en helhetslösning för dom.
Mitt alternativ till paddling i Immeln/Raslången är paddling i Åsnen.
Därmed ställer jag frågan till dom som är kunniga i denna sjö.
Är det trevligt att paddla i denna sjö? Finns det gott om lägerplatser och var kan dessa eventuellt ligga? (Mer specifikt desto bättre).
Finns det dessutom möjligheter till att hyra kanoter/kajaker och var kan jag då finna dessa?
Nu är det inte så att jag inte har sökt vilka möjligheterna är! Jag har sökt på "Åsnen" och läst där. Dock önskar jag lite mer info om hur det faktiskt är att paddla där.
Tacksam för svar!
//Peter
Mitt alternativ till paddling i Immeln/Raslången är paddling i Åsnen.
Därmed ställer jag frågan till dom som är kunniga i denna sjö.
Är det trevligt att paddla i denna sjö? Finns det gott om lägerplatser och var kan dessa eventuellt ligga? (Mer specifikt desto bättre).
Finns det dessutom möjligheter till att hyra kanoter/kajaker och var kan jag då finna dessa?
Nu är det inte så att jag inte har sökt vilka möjligheterna är! Jag har sökt på "Åsnen" och läst där. Dock önskar jag lite mer info om hur det faktiskt är att paddla där.
Tacksam för svar!
//Peter