artikel

Efter att en del gett som förslag att jag skall införa mitt inlägg som artikel undrar jag. Efter att klistrat in mitt text och lagrat som förslag.....hur publicerar/skickar jag artikeln till Utsidan?Jag har frågat sitens personal....men ej fått svar.

Om du har ställt om statusen till förslag alt. publicera, så kan du inte göra så mycket mer än vänta. De brukar vilja läsa igenom texten innan den läggs upp på utsidan och det innebär några dagars väntan. Speciellt nu kan du nog få vänta, då de som jobbar med sajten förmodligen också har tagit sig lite semester :)

Mvh /Joel

Efter att en del gett som förslag att jag skall införa mitt inlägg som artikel undrar jag. Efter att klistrat in mitt text och lagrat som förslag.....hur publicerar/skickar jag artikeln till Utsidan?Jag har frågat sitens personal....men ej fått svar.

Mycket trevligt! Innan du ändrar statusen till "Publicera" så använd förhandsgranskningen så att du ser att texten ser bra ut och att det inte blir konstigheter i radbrytning och annat. Men det kanske du redan har tänkt på!

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg