Artikel

Vill bara uppmärksamma er om att min artikel har "fallit" bort från listan på startsidan. Visserligen försvinner artiklar naturligt allteftersom det fylls på med nyheter och andra artiklar, men i detta fall så har det nog blivit något galet, då det inte riktigt var min artikels "tur i ordningen".

Kanske kan det synas petigt, men när man väl har lagt ned den tid det tar att skriva artikeln, så vill man ju att den ska få synas - åtminstone tills det fyllts på av andra nyheter/artiklar.

Mvh /Joel

ulindh

Forumvärd
Nu finns den på plats igen. Vi vet inte riktigt varför den försvunnit ur listan den ska inte göra det , har du varit inne något och redigerat i texten själv sedan den publicerades?

hm, en rodnandets färg sprider sig på mina kinder. Ja, jag var in och rättade till en liten grej, men nu vet jag bättre :)

Mvh /Joel

clindh

Forumvärd
Ingen fara, det skall du kunna göra.

Tack för info, nu har jag en ledtråd till var jag skall leta efter var/hur det där uppstår.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg