• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Årets Julkludder till alla utsidare och utsidan.se

Vafanken, äre nurå ?, "inlägget är för kort"...jag har ju ritat i över en timme, ska inte det räcka...;).
 

Bilagor

  • Jul utsidan.jpg
    Jul utsidan.jpg
    88.5 KB · Visningar: 280
God jul!

Hoppas ni varit snälla så att tomten kommer... Jag har redan fått min julklapp; en vit jul!

(Visst är det okej att bli 4år igen när snön faller?!)
 
God jul!

Hoppas ni varit snälla så att tomten kommer... Jag har redan fått min julklapp; en vit jul!

(Visst är det okej att bli 4år igen när snön faller?!)

Helt OK Carolina !
God Jul på dig med !

Har kokat mörk chokladkola nu virade i smörpapper...
Har gjort marsipan mojänger doppade i mörk choklad...
Imorgon blir det Saffransbullar, (2 pkt saffran 73 kr....usch...för Bush som retade upp leverantörerna)
Här gäller det att hålla på livsglädjen istället för karaktären....
peter1959
 
Helt OK Carolina !
God Jul på dig med !

Har kokat mörk chokladkola nu virade i smörpapper...
Har gjort marsipan mojänger doppade i mörk choklad...
Imorgon blir det Saffransbullar, (2 pkt saffran 73 kr....usch...för Bush som retade upp leverantörerna)
Här gäller det att hålla på livsglädjen istället för karaktären....
peter1959

En riktigt God Jul på dig Peter, och efter den teckningen tycker jag du är värd att ta dig en rejäl ikväll =)

Kan inte annat än att hålla med Karolina, snö och kyla är nog det bästa som coca-cola tomten har kommit med i år...
 
Kanonfint ;-) Peter, du är verkligen ett riktigt skönt orginal, en helt egen stil... God Jul på dig ... och alla ni andra här på Utsidan.

//Thomas
 
Men Peter då!

Jag var ju inte med på bilden.
Inte en enda hängmatteliggare så långt ögat kan nå.....
Ooooootroooooligt besviken:)