• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Årets fest, bara för oss i stockholm (ja och så en sidofest också)

Imorgon på dagen uppkallad efter stockholm (080808) är det dags för Go08 ( http://www.thecapitalofscandinavia.com/go08_program.php ) . Kineserna är så imponerade att de har en liten sidofest som startar då också.

Vad gör ni lantisar?


Det blir väl att smörja upp skarsågen så den är i topptrim tills det är dags att jaga fjollträskare med den i vinter. Och en och annan varg förståss. Sen tänkte jag dricka sprit, men ingen sån där köpes flicka-dricka på flaska.
 
TheCapitalof Scandinavia ... men seriöööst. Köpenhamn är dubbelt så mycket stad som Stockholm är och det är ju bara patetiskt att fjollträskarna tror något annat.
 
Hmm... är det här något slags efterskalv till vattenfestivalen eller? För all del, fest är kul. Fast en del programpunkter triggar tyvärr min raljanta mode: "19.00-22.00 Shopping i Sturegallerian"... och världsartister som Rock-Olga och Niklas Strömstedt... :)

Nja, det blir nog att hålla sig i förorten för min del. Där kan man tex dricka öl utomhus efter kl 23, något som inte är helt enkelt i Skandinaviens huvudstad.
 
Även en inrökt söderkis som jag (passerar gärna inte norr om Slussen i onödan) ska faktiskt gå dit. Har läst i en annan Stolles tråd att stureplanspumor har parningssäsong på sommaren...

TheCapitalof Scandinavia ... men seriöööst. Köpenhamn är dubbelt så mycket stad som Stockholm är och det är ju bara patetiskt att fjollträskarna tror något annat.

Hur menar du nu? Vad har Köpenhamn med detta att göra??
 
Köpenhamn är en trevlig stad men i ett mindre land än Sverige. Stockholm är capital of Scandinavia. Det förtyar på inget vis Köpenhamns, eller Oslos, trevlighet.

Och varför köra en 08-festival i Köpenhamn:)