Antal visningar av bilder minskar?

Hej.
Någon mer som upptäckt att "Antal visningar" av egna bilder minskat? Det hände för ca 3 veckor sedan och jag har inte tagit mig i kragen förrän nu. På minst två av mina bilder minskade "Antal visningar" med ca 100. Jag känner mig väldigt säker att det blev så.
/Mvh Magnus

talthoff

Forumvärd
Om jag inte är ute och cyklar så ligger antalet visningar ligger lagrat per bild, på respektive bild s.a.s. Så den siffran kan inte minska av sig själv. Vilken bild är det menar ?

Kottar däremot "ruttnar" ju efter ett år.

-Thomas

påminner om när jag missat ett villkor i ett program jag gjort och satte samma slutdatum på 50% av allt beläggningsdata för en kund. Då gillar man backuper:cool:

Vilken bild

Hej.
Den jag har starkast minne av är bilden "Moln" i albumet Alta Via 2. Jag var väldigt säker att den passerat 500 visningar för att sedan ligga på ca 400.
Sen tror jag att det var bilden "Packning" i mitt Everest BC & Gokyo album som också minskade med ungefär motsvarande värde.
Det var de enda bilderna jag hade ganska bra koll på eftersom de var de som visades mest.
/Magnus

clindh

Forumvärd
Molnbilden har ju 503 visningar vad jag kan se?

Har ingen förklaring till varför det plötsligt skulle minska rakt av; det där är en räknare som räknas upp allt eftersom och jag kan inte komma på varför den skulle sjunka plötsligt.

500

Hej.
Jo nu är den uppe i över 500 igen. Mitt minne säger mig att jag såg den flera gånger över 500 före tre veckor sedan för att plötsligt ha ett värde på dryga 400 för tre veckor sen. Det är ju inget jag för statistik över men jag kom ihåg att jag blev glad att en bild passerat 500 för att sedan inte gälla längre. Men jag hör av mig igen om jag springer på samma fenomen. Vore även kul om någon annan hör av sig så att jag inte behöver börja tro att jag blivit tokig...
/Magnus

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg