Anorak: Fjällrävens Gutulia, Norrona Svalbard eller Bergans Nordmarka?

som jag skrev i en annan tråd, bergans morgendal finns i M för 800 på xxl, vilket är ett kap. dock i gbg vilket kanske inte hjälper dig. bör tilläggas att färgen var röd, varför inte jag köpte den ;)

som jag skrev i en annan tråd, bergans morgendal finns i M för 800 på xxl, vilket är ett kap. dock i gbg vilket kanske inte hjälper dig. bör tilläggas att färgen var röd, varför inte jag köpte den ;)

Jag såg det. Det är lite klurigt med anoraks och deras passform, jag är ganska tunn och vill inte ha för mycket överblivet tyg som hänger och slänger och föredrar därför att kunna testa jackan innan köp. Bergans anoraks är annars något som jag är mycket intresserad av! Haha, ja, man går ju inte förbi obemärkt med röd klädsel...

Jag såg det. Det är lite klurigt med anoraks och deras passform, jag är ganska tunn och vill inte ha för mycket överblivet tyg som hänger och slänger och föredrar därför att kunna testa jackan innan köp. Bergans anoraks är annars något som jag är mycket intresserad av! Haha, ja, man går ju inte förbi obemärkt med röd klädsel...

5006280840_5ea93b730f_o.jpg

Äsch, så farligt är det inte.

I kraftig dimma så försvinner det mesta ;) Nej, men allvarligt så håller jag med dig. Jag har inget emot en röd klädsel men förstår att folk som vill hålla sig osedda väljer bort rött.

Jag är hemkommen från sthlm, utan anorak. Det verkar uppenbarligen som att de börjar fasa ut anorak-jackorna nu. Om någon skulle vara intresserad så finns det ett antal blå bergans morgendal i small och en i large på alewalds. De kostar 1300 istället för 1800 just nu. Addnatures butik har samma sortiment som på internet, alltså endast KMs anorak för ungefär 2 miljarder. Det verkar som att jag får beställa över internet och testa hemma.

northstar.se har morgendal för 1498, men dom verkar inte ha uppdaterats på länge. En annan fråga, bergans finse jacka, samma material fast just jacka, finns den att få tag på i sverige?
har damsugit nätet men inte hittat den i sverige.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Johan.H Anorak tips Kläder 9
thureb Anorak för regnväder på liggcykel Kläder 22
ilves Anorak utan dragkedjor.? Kläder 7
vandrafjäll Gammal Haglöfs Anorak i Climatic Kläder 8
Riddleo Fällräven Anorak no. 8 Kläder 25
superc0ntra Itab Hunting Anorak, nån som använt Kläder 10
MAW G-1000 anorak för 4500? Kläder 146
J Daniels Lars fälts anorak. Kläder 11
mindful Impregnera en gammal anorak Kläder 4
langby TNF Triumph Anorak Kläder 0
åkersorken GTX Anorak Kläder 4
Smogz Anorak för vårvinterfjäll Kläder 37
lassemalvan NJAL ANORAK Kläder 3
plp Val av Anorak i främst bomull - ingen GT! Kläder 8
100826 Everest Anorak Kläder 4
J.Bergh Klättermusens anorak Njal Epic? Kläder 1
Hedman Liten anorak? Kläder 4
Labben Tierra Ventura anorak Kläder 0
huskey klättermusens anorak Kläder 2
henrik.sandgren Haglöfs Lim Gram Anorak?? Kläder 0
Etriol Vad är fjällrävens fickor till för? Kläder 7
mstrandbo Fjällrävens stretchtyg? Kläder 10
Tritorn Hjälp med Fjällrävens storlekar Kläder 7
ApOjkpg Fjällrävens Luhkka? Kläder 6
Oskar R. Fjällrävens vinter Jackor Kläder 4
Martin Fjäderlätt Vad hette Fjällrävens grågröna färg? Kläder 8
Joel_P Fjällrävens dun Kläder 2
rockport Fjällrävens Polar Extreme Jacket Kläder 3
jalle112 behöver hjälp och info om fjällrävens FOX Kläder 0
bjornhallberg "Billiga" byxor a la Fjällrävens. Den perfekta byxan. Kläder 6
henan Fjällrävens skjorta "Protector"? Kläder 0
Nyman Stockholm quality outlet fjällrävens butik/priser? Kläder 4

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg