andmotion

Är där någon som har erfarenhet av att handla från andmotion premium sports experience? www.andmotion.se
Har kollat på en dunjacka från ovanstående företag och jämfört pris med Naturkompaniet, halva priset hos andmotion.
Samma tillverkare (Mountain Equipment) och samma typ av av jacka (Xero Hooded Jacket Ocean Blue) 3299kr respektive 1649kr, förvisso rea pris hos andmotion men ändå?
Ha de gött
Bosse

Jag handlade en jacka av dem i mellandagarna. Jackan skickades samma dag och kom dagen efter. Då jag var osäker på storleken så beställde jag en likadan jacka men i en annan storlek någon dag efter ( var på en lördag).

Den jackan skickades först en vecka senare vilket jag tror beror på att webshopspersonalen hade semester den veckan (nyårsveckan).

I och med att de har trettio dagars öppet köp så hade jag ändå gott om tid på mig att bestämma mig för vilken storlek som passade och returnera den jackan som jag inte skulle ha.

De har gratis frakt och gratis retur.

Man kan förstås ha synpunkter på att webshopen i praktiken verkar ha semester i en vecka (om det nu var så?), för mig hade det ingen betydelse då jag själv var bortrest den veckan.

Generellt sett så tror jag att det är en seriös sida med snabba leveranser, fri frakt och retur samt 30 dagars öppet köp.

De har funnits i några år under sitt tidigare namn Snowandmotion och Beachandmotion som de nu har slagit ihop.

Jag är i stort nöjd med hur mitt köp från dem fungerade och jag skulle inte tveka för att handla av dem igen.

Addmotion är bra. Snabba leveranser och ganska bra sortiment. När jag beställde en vara som fanns i lager på deras hemsida men var slut på deras lager så fick jag en t-shirt och en beach bag som plåster på såret. Mycket seriöst!

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg