Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Anderson African Adventures Erfarenhet?
- Trådstartare Ayreon
- Start datum
Anderson
Åkte till kilimanjaro med friluftsfrämjandet i november förra året.
Resan var arrangerad av Andersons och jag tycker dem gjorde ett jätte bra jobb.
Vi började med en safari till ngorongorokratern och våran guide var väldigt trevlig och kunnig.
Sedan stannade vi förbi Andersons hem i Arusha och fick lite mer info och vandringsstavar(rekommenderas).
På berget var guiderna riktigt schyssta, trevliga och kunniga. Bärarna och kocken var också dem riktigt trevliga.
Våran huvudguide Washington(ganska amerikaniserat) var uppe på toppen för 100:ade gången när vi var där.
Slutsats: Det blev en perfekt resa. Jag kan inte tänka mig något som jag skulle vilja ändra/klaga på. Riktigt trevligt och kunnigt folk och fina hotell. Rekommenderas.
Åkte till kilimanjaro med friluftsfrämjandet i november förra året.
Resan var arrangerad av Andersons och jag tycker dem gjorde ett jätte bra jobb.
Vi började med en safari till ngorongorokratern och våran guide var väldigt trevlig och kunnig.
Sedan stannade vi förbi Andersons hem i Arusha och fick lite mer info och vandringsstavar(rekommenderas).
På berget var guiderna riktigt schyssta, trevliga och kunniga. Bärarna och kocken var också dem riktigt trevliga.
Våran huvudguide Washington(ganska amerikaniserat) var uppe på toppen för 100:ade gången när vi var där.
Slutsats: Det blev en perfekt resa. Jag kan inte tänka mig något som jag skulle vilja ändra/klaga på. Riktigt trevligt och kunnigt folk och fina hotell. Rekommenderas.
mekstr; sa:Det känns lite dyrt att typ betala 1000:- per dag för en vandring, bara för att inträdet till parken är så dyr. Den som vandrar betalar jätte mycket och de som bär åt en får jätte lite
Det kallas kapitalism och marknadsekonomi.
fklint; sa:Och dyrare lär det bli. Har fått uppgifter om att avgiften till Kili dubbleras vid årsskiftet.
Jaja, det har vi nog råd med. Huvudsaken att den höjda avgiften kommer människorna som bor bredvid berget till nytta istället
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg