Vi kan själva finna våra utmaningar och göra vår egen svenska klassiker! Jag har gjort lite utmaningar i syfte att få publicitet i mitt ideella arbete mot droger. Jag ska sommaren 2004 göra mitt alternativ som består av: Göteborgsvarvet med baklängesspring, Vättern runt på enhjuling, Öland runt på inlines och Vänern runt i kajak. Se gärna min hemsida http://www.utmanaren.tk som jag har för att försöka bidraga till ungdomars drogfrihet och senareläggning av en ev alkoholdebut samt för att visa att det gär att komma igen och att nästan ingenting är omöjligt, bara man har viljan!
Har Du/Ni några utmaningar som Ni vill skriva om, så gör det och det behöver givetvis inte vara några större sådana utan bara mål som Ni satt upp! Vill Ni slutligen bidraga till att sprida budskapet: barn och ungdomar "Sveriges viktigaste resurs" ska säga nej till narkotika och tobak samt inte göra en ev alkoholdebut före 18 års ålder! Det är vi vuxna, föräldrar som kärleksfull, bestämt och solidariskt måste hjälpas åt så att våra barn och ungdomar får en sund och hälsosam tonårstid, vilket sedan gynnar inte bara dem själva utan hela vårt samhälle!
Har Du/Ni några utmaningar som Ni vill skriva om, så gör det och det behöver givetvis inte vara några större sådana utan bara mål som Ni satt upp! Vill Ni slutligen bidraga till att sprida budskapet: barn och ungdomar "Sveriges viktigaste resurs" ska säga nej till narkotika och tobak samt inte göra en ev alkoholdebut före 18 års ålder! Det är vi vuxna, föräldrar som kärleksfull, bestämt och solidariskt måste hjälpas åt så att våra barn och ungdomar får en sund och hälsosam tonårstid, vilket sedan gynnar inte bara dem själva utan hela vårt samhälle!