Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Albumkommentarer?
- Trådstartare majjen
- Start datum
Om du är inne och tittar på någons bild så finns det alltid en ganska stor ruta under bilden, där du kan lämna dina kommentarer till fotografen. Du kan också betygsätta bilden.
Jovisst, men det ska tydligen finnas möjlighet att kommentera hela albumet, eller...?
HåkanF
Ja, ser att jag missat lägga ut de fälten.
Men jag tar nog bort det från Kommentarer-sidan istället, kommentera album är inte så intressant .. eller?
OK för min del. Man kan lika gärna skicka ett meddelande eller skriva i fotografens gästbok.
HåkanF
Om du är inne och tittar på någons bild så finns det alltid en ganska stor ruta under bilden, där du kan lämna dina kommentarer till fotografen. Du kan också betygsätta bilden.
Man kan ställa av den funktionen. Eftersom jag aldrig betygsätter andras bilder - har man ngt att säga gör man det ändå - har jag tagit bort den funktionen på mina.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg