• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktivitetsdag/pryldag

Jag har tänkt fixa ngn aktivitetsdag där man också kan se lite prylar som folk tar med sig. Platsen är någonstans i Stockholmsområdet.

Jag har just handlat massor med prylar, men man vill ju gärna se vad man ska köpa nästa år också ;) Vi försöker få med lite saker av varje, tält, kök, sovsäckar osv osv.

Om vi kan hitta någon lämplig plats kan vi snacka skit, klämma och känna på prylar, laga mat på friluftskök samt ta en öl eller två på kvällen framför en brasa.

Idéer och förslag tas gärna emot! Gärna medhjälpare till planeringen...

// Jocke

Självklart är folk som ska köpa prylar också välkomna..

Förslag på aktiviteter:

Paddling
Vandring
Grottkrypning
MTB

Lasta bilen full med prylar och dra ut i skogen, vad kan vara mer roligt? :)

// Jocke

BJK; sa:
Lite som en prylbytar/säljar/köpardag då alltså?! :)
Låter toppen, det får man inte missa!

Haha, ja sånt får man väl också göra om man känner för det. Min tanke var att träffa folk och få lite tips och råd och intresseväckande prylar :) Självklart också aktiviteterna!

// Jocke

Polarnatt; sa:
Var någonstans skulle en dylik pryldag hållas?

Mvh /Joel

Jag tar gärna emot förslag. Söder om Sthlm, norr om Sthlm, ja inte mitt i stan iaf ;) Värmdö där jag själv bor har väl tyvärr inga jättebra platser. Nacka är så exploaterat. Tyresta vet ja inte om man får slå upp tält i?

Norrom är det ju mkt "vildmark". Söderom lite mindre.

// Jocke

Polarnatt; sa:
Joakim Ambrosson; sa:
Polarnatt; sa:
När skulle en dylik pryldag hållas?

Mvh /Joel

Gah, läste fel..

Någon gång i maj/juni? När det är lite varmare och man kan sitta och grilla på kvällen?

// Jocke

Nej då, du läste inte alls fel. Det var jag som först inte såg att du skrivit i Stockholmstrakten, men när jag så det så ändrade jag min fråga till när?

Mvh /Joel

Ahhh, tänkte väl ;) Förslag på datum får gärna läggas också! Men tror flest kan i slutet av maj/början av juni innan semestrarna och alla drar bort.

// Jocke

Joakim Ambrosson; sa:
Ahhh, tänkte väl ;) Förslag på datum får gärna läggas också! Men tror flest kan i slutet av maj/början av juni innan semestrarna och alla drar bort.

// Jocke

Intrssant idé... är gärna på... en kommentar kring tidsförslagen bara... i juni känns sent... då måste nog mina inköpsbeslut vara klara... om man nu skall få användning av tips från varandra kring investeringar och fjäderlätta packningar...

Thomas

thomalin; sa:
Joakim Ambrosson; sa:

// Jocke

Intrssant idé... är gärna på... en kommentar kring tidsförslagen bara... i juni känns sent... då måste nog mina inköpsbeslut vara klara... om man nu skall få användning av tips från varandra kring investeringar och fjäderlätta packningar...

Thomas

20:e maj..?

// Jocke

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg