Ajungilak pulkaväska

Jag köpte mina från sportsnett.no, varifrån du hämtat bilderna. Har du hört med dem om de kommer få in fler väskor?
Någon annan återförsäljare av väskorna har jag tyvärr aldrig sett.

Har inte testat dem ännu, än så länge fungerar de bara som förvaringssäckar för friluftskläder och sovsäckar. Men några omdömen jag kan ge är att de är lätta och smidiga, vilket i praktiken också torde innebära att de inte är alltför slittåliga. Tyget verkar heller inte stå emot väta så jättebra, så vattentätt kapell till pulkan är nog nödvändigt.

Väskorna kommer inte testas på riktigt förrän i februari/mars, så något riktigt omdöme kan jag tyvärr inte ge förrän då.

avslutad210712

Gäst
öringen; sa:
JonathanW; sa:
De funkar också, jag körde med såna i påskas :)

De är bra till mycket... men billiga vete fan... de har kostat mig 20 mil till Sundsvall + 5-6 timmars lidande i själva butiken, 20 mil tillbaka hem, samt inte minst allt skrot vi handlade där :)

Hade du bott kvar hade du haft betydligt närmare till IKEA *L*

avslutad210712; sa:
öringen; sa:
JonathanW; sa:
De funkar också, jag körde med såna i påskas :)

De är bra till mycket... men billiga vete fan... de har kostat mig 20 mil till Sundsvall + 5-6 timmars lidande i själva butiken, 20 mil tillbaka hem, samt inte minst allt skrot vi handlade där :)

Hade du bott kvar hade du haft betydligt närmare till IKEA *L*

Jo, fast ärligt talat så är det inte tiden i bil som är jobbigt med att åka till IKEA ;)

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg