Har försökt reklamera en klänning jag köpte till min hustru i julas i snart två veckor. Loggade in och skapade ett ärende på deras hemsida, fick en bekräftelse på skärmen men inget mail så efter någon dag skrev jag till dem på info@addnature.com och fick ett svar av Ruben (Team Lead Customer Service) att något ärende inte inkommit utan jag ombads skicka in ett nytt.
Skickade in ett nytt ärende och vis av erfarenheten skickade jag även ett mail till info@ad... där jag bad dem bekräfta att det inkommit ett ärende eftersom jag inte heller denna gång fått någon bekräftelse, detta mail har jag inte fått något svar på. Igår skrev jag åter till info@ad... med samma resultat.
Jag provade att ringa numret som står på deras hemsida för kundtjänst idag (helgfri onsdag) kl. 13:30 då fick jag mig till livs att jag ringde utanför kontorstid och blev glatt upplyst om deras öppettider under julhelgen!?
Oklart vad som händer på Addnature men det känns inte som man skall handla från dem förrän de fått ordning på sina grejer...
- Johan
Skickade in ett nytt ärende och vis av erfarenheten skickade jag även ett mail till info@ad... där jag bad dem bekräfta att det inkommit ett ärende eftersom jag inte heller denna gång fått någon bekräftelse, detta mail har jag inte fått något svar på. Igår skrev jag åter till info@ad... med samma resultat.
Jag provade att ringa numret som står på deras hemsida för kundtjänst idag (helgfri onsdag) kl. 13:30 då fick jag mig till livs att jag ringde utanför kontorstid och blev glatt upplyst om deras öppettider under julhelgen!?
Oklart vad som händer på Addnature men det känns inte som man skall handla från dem förrän de fått ordning på sina grejer...
- Johan