• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Addnature.com

Värdelöst. Beställde en vara den 19:e december och i går drog de pengarna från mitt konto. 1½ månad efter skall man inte behöva vänta på att de behagar dra summan från kontot, på frågan varför det dröjt hänvisade de till att killen som jobbar med fakturor varit ledig fram tills nu. Jo tjena, det ger begreppet publicservice ett helt nytt ansikte............
 
Skitbra

Under förutsättning att du fick grejorna i tid, att det var rätt grejer osv så begriper jag inte vad du klagar på. Att du behövde vänta på att de tog betalt?

Mikael
 
Fick du vänta på grejerna 1.5 månad också? Eller levererades de relativt kvickt, men pengarna drogs först senare? I så fall skall du väl vara glad.
 
Bättre lycka nästa gång

Att få varorna i tid (som verkar vara fallet då du inte nämnt något om det) men få pengarna draget senare än lovat, kan bara vara positivt tycker även jag.
Även om det ingått i en planerad budget gör en försening av kostnaden väl inget.

Nåväl, eftersom du är missnöjd hoppas jag du har bättre lycka en ev nästa gång!
 
Goda erfarenheter

Beställde strax efter jul en ficklampa. Kom i kuvert samma vecka med inbetalningkort och 10 eller 14 dagar på mig att betala. Toppen/Jan