Active track log?

Beror på inställningen

Det beror på hur du har ställt in den.

Det går att specificera punkter med visst avstånd eller viss tid mellan varje. Eller så sätter du den i automatikläge. Då beror antalet punkter på hur mycket du vinglar när du färdas.
Praktiska prov ger bäst information. Nollställ färdvägarna och traska lite, så kan du se hur många procent som går åt.

I en Legend är (numera) varje procent värd 100 punkter.

Anders
 
Så här

Huvudmeny - Färdvägar - "Options"-menyn (till vänster om [X]) - Ställ in färdvägsreg.

Där ställer du in metod och intervall, samt om du vill skriva över den äldsta delen av loggen med nya punkter, när den blivit full.

Har du knölat in senaste firmware, så att du fått 10000 punkter, i stället för 3000 som det var innan? Eller ännu mindre i en Legend, minns inte riktigt.

Anders
 
Det beror precis på vad man skall göra. Skall jag ut på en promenad så är det fint att sätta den på ofta. Skall jag köra mc och hälsa på mina föräldrar i småland så är mer sällan ett bra alternativ.

Använder man sig av hur lång distans det skall vara mellan punkterna så kan man enkelt räkna ut hur långt de räcker om man vet hur långt man skall.

Hoppas det klarnade lite

//Uffe
 

Liknande trådar