Flaska med lång pip till Optimus Polaris

Är på jakt efter en lämplig liten flaska med en lång pip flaska för T-röd att använda till förvärmning av Optimus Polaris med tystbrännarhatt. För att enkelt komma åt förvärmningskudden utan att söla vid sidan om. Någon som har tips/idé?

Är på jakt efter en lämplig liten flaska med en lång pip flaska för T-röd att använda till förvärmning av Optimus Polaris med tystbrännarhatt. För att enkelt komma åt förvärmningskudden utan att söla vid sidan om. Någon som har tips/idé?
Jag har också ett Optimus Polaris med tystbrännarhatt, kör jag med bensin, så släpper jag bara ut lite och tänder på. Använder jag T-Röd, då bara häller jag det på brännarhatten, så kommer det ner på förvärmningskudden, inga problem.

Jag använder denna flaska. Mycket behändig. Det har varit läkemedel i den en gång i tiden ( kortisonlösning ). Jag vet inte hur länge den flaskan har hängt med. Säkert över ett decennium.
20241218_070920.jpg

Liknande trådar

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg