Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är på jakt efter en lämplig liten flaska med en lång pip flaska för T-röd att använda till förvärmning av Optimus Polaris med tystbrännarhatt. För att enkelt komma åt förvärmningskudden utan att söla vid sidan om. Någon som har tips/idé?
Ja det är en variant, men skulle egentligen vilja ha någon med ännu längre pip, men kanske svårt att hitta om det samtidigt ska vara en stabil/säker flaska?
Är på jakt efter en lämplig liten flaska med en lång pip flaska för T-röd att använda till förvärmning av Optimus Polaris med tystbrännarhatt. För att enkelt komma åt förvärmningskudden utan att söla vid sidan om. Någon som har tips/idé?
Jag har också ett Optimus Polaris med tystbrännarhatt, kör jag med bensin, så släpper jag bara ut lite och tänder på. Använder jag T-Röd, då bara häller jag det på brännarhatten, så kommer det ner på förvärmningskudden, inga problem.
Jag använder denna flaska. Mycket behändig. Det har varit läkemedel i den en gång i tiden ( kortisonlösning ). Jag vet inte hur länge den flaskan har hängt med. Säkert över ett decennium.