Hej! Har planer på att åka ned till Argentina och försöka bege mig på Aconcagua nu i december 2022. Då inget är bokat än var det lätt att hoppa av för min tidigare partner då han fick förhinder. Därav söker jag nu en ny person som är sugen på att försöka sig på Aconcagua runt jul i år alternativt om det finns en grupp som redan planerar på att åka dit som letar efter/har plats för ytterligare en medlem. Hade planer på att köra utan guide men öppen för annat.
Jag har tidigare varit uppe på Kilimanjaro samt gillar att vandra & tura i våra fjällmiljöer och klättrar en del i Göteborg där jag bor, men kan ta mig runt för att träffas, planera och träna.
Om intressant får ni gärna kontakta mig här, på e-post: i.larsson98@hotmail.com eller på facebook Isak Larsson
Jag har tidigare varit uppe på Kilimanjaro samt gillar att vandra & tura i våra fjällmiljöer och klättrar en del i Göteborg där jag bor, men kan ta mig runt för att träffas, planera och träna.
Om intressant får ni gärna kontakta mig här, på e-post: i.larsson98@hotmail.com eller på facebook Isak Larsson