Tränings/tävlingskompis i Sthlm

Hej,

Har sett att det finns många trådar i ämnet men alla väldigt gamla därför startar jag en ny.

Har fastnat rejält för detta med multisport. Varför hålla sig till bara en gren när man kan mixa allt roligt på en och samma gång? Körde ÅEC i år och vill fortsätta och köra fler tävlingar nästa säsong. Mitt krux är att jag saknar en tävlingskompis och även någon att träna med här i Stockholm.

Har högre ambitioner än att bara ta mig runt och överleva tävlingarna men inser att det blir svårare att som nybörjare ha som ambition att vinna tävlingar. Har sprungit en hel del tidigare och genomfört några lopp här och där. Cyklingen blir hela tiden bättre och bättre. Är själv 28 och någonstans i framtiden finns också drömmen om att genomföra ett Adventure race. Är du kille eller tjej spelar ingen roll.

Har letat en del men inte riktigt hittat rätt och tänkte jag testar och ser om det finns likasinnade här.
Tveka inte att skriv om du sitter i samma båt eller blir intresserad :)

Vilken härlig inställning till multisport – att mixa olika grenar gör träningen både roligare och mer utmanande! Jag kan verkligen relatera till drömmen om att köra ett Adventure race, det verkar vara den ultimata utmaningen. Om du letar efter utrustning eller inspiration kan jag tipsa om Sporthus24, där finns allt möjligt som kan lyfta både träning och tävling. Jag är själv i Stockholm och tränar en del löpning och cykling – vore kul att träna ihop eller snacka om kommande tävlingar. Håller tummarna för att du hittar en likasinnad tävlingspartner!

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg