Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
8848 Altitude?
- Trådstartare tompa_m
- Start datum
Som sagt, Intersport. Annars har jag en 8848-fleecejacka i Polartec 200-fleece som du gärna får köpa för en symbolisk summa!
Är inte 8848 Altitude Intersports egna varumärke?Som sagt, Intersport. Annars har jag en 8848-fleecejacka i Polartec 200-fleece som du gärna får köpa för en symbolisk summa!
Jag har en långärmad cykeltröja samt en cykelbyxa (korta ben). Även dessa kan du få inhandla för en spottstyver...
Är deras produkter något att ha? Stöter på märket titt som tätt men har inte vågat provköpa. Vad säger ni som säljer ut era prylar billigt?
Oförargligt. Inte bra, inte dåligt.
Inte bara oförargligt
utan mycket mediokert.
//J
utan mycket mediokert.
//J
Min 8848-jacka ligger uppe som annons på utsidan nu (nypris 750
Ägare till en cykeljacka från 8848, den såldes såsom "downhill jacka"
Hur som helst har det kevlarförstärkningar på axlar och armbågar, förböjda armar och alla de där goa funktionerna man vill ha på jackan - microfleece i den höga kragen är mysfaktor!
Gav då på rea, 1250 kronor - ord. pris: 2500:- det var 13 år sedan och den hänger med ännu. Gjord i Cordura och kevlar
Det kanske var bättre förr?
Hur som helst har det kevlarförstärkningar på axlar och armbågar, förböjda armar och alla de där goa funktionerna man vill ha på jackan - microfleece i den höga kragen är mysfaktor!
Gav då på rea, 1250 kronor - ord. pris: 2500:- det var 13 år sedan och den hänger med ännu. Gjord i Cordura och kevlar
Det kanske var bättre förr?
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg