Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fy fan!
- Trådstartare dmitrij
- Start datum
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Tror det är den här tråden som avses.
Kommer dock ihåg att jag tänkte fy fan när jag läste den tråden ...
Tycker väl inte den situation är helt samma som den med Storm.
Första ensamvandringen - Tält/oväders-fråga
Hej! Jag planerar min första ensamtur i slutet av augusti och kommer vandra fram och tillbaka från Hemavan till Syterstugan längs Kungsleden (jag räknar med 4 dagar + 1 marginaldag), men har hakat upp mig på tre detaljer som jag inte riktigt lyckas hitta info om. 1. Får man slå upp tältet...
www.utsidan.se
Kommer dock ihåg att jag tänkte fy fan när jag läste den tråden ...
Tycker väl inte den situation är helt samma som den med Storm.
- Du får inte dubbelposta.
- Du får nog förtydliga både rubriken och trådstarten, om du verkligen vill ha någon diskussion.
- Den eventuella diskussionen ska självklart inte handla om deltagande skribenters personer.
- Den aktuella tråden (se Fredriks länk), och tråden om Storm handlar om helt olika frågor och situationer.
- Man kan ha två tankar i huvudet samtidigt.
Lite sent svar, men allt gick toppen! Blev inte avskräckt, stort tack alla som gav konstruktiv hjälp. Fick njuta av både perfekt och riktigt surt väder. 😃🌻 Det va jättelärorikt och faktiskt trevligt att åka ut själv, det va ändå en del folk på leden och många va pratglada så det var nog ett perfekt ställe att göra en första ensamtur på.
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg