De tre borrbultarna till höger om nedre delen av Vampyrens övre del, dvs från hyllan, tror att det är en Johan Luhr- led (vem annars gissar man på när det sitter borrbultar?) som leder upp till Pim-Pims travers. Håller med om att den går lite fånigt nära Vampyren, men det är en fristående led med eget namn (tror att den finns med i 1996 års Stockholmsförare, fast jag minns inte nu vad leden heter).
Borrbultarna på Som en Jehu är placerade av förstabestigaren, Lasse Grankvist, någon gång runt 1987 eller -88. Anledningen till att de placerades var att leden inte fick någon trafik eftersom som Lasse säkrat bakom vid förstabestigningen hade lossnat och att det krävdes att man visste exakt vilken kamkil som behövdes för att säkra slutväggen, och att man visste exakt hur den skulle placeras i fördjupningen på väggen för att sitta okej. Lasse tyckte att han, som förstabestigare, hade rätt att komplettera upp säkringsmöjligheterna på leden - något som på den tiden var nog så kontroversiellt. Fast jag, som var med när han satte bultarna, höll med.
Att den undre bulten inte är ordentligt islagen beror på att borrhålet inte blev tillräckligt djupt, något som jag vill minnas var en konsekvens av att borrmaskinens ackumulator var i dåligt skick och hade för lite kräm.