Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kungsledsrekord?
- Trådstartare stallan
- Start datum
Jag har sett att rekordet har varit 7 dygn 23 tim 45 min Abisko-Hemavan, men det var ett tag sedan kan vara snabbare nu. Det står i Guinnies rekordbok.
Jag tror att det var på sommaren vintertid med skarföre hela vägen borde det gå att åka på 2-3 dagar. Lycka till med rekordförsöket!
/Thomas
Jag tror att det var på sommaren vintertid med skarföre hela vägen borde det gå att åka på 2-3 dagar. Lycka till med rekordförsöket!
/Thomas
Men Tjena 2-3 dagar
Ursäkta men menar du att man kan åka 1,5 till 2 vasalopp om dagen i fjällterräng, iofs finns det ju folk som har käkat en cessna en fiat en kundvagn några datorer.....
Per
ThomasP; sa:Jag har sett att rekordet har varit 7 dygn 23 tim 45 min Abisko-Hemavan, men det var ett tag sedan kan vara snabbare nu. Det står i Guinnies rekordbok.
/Thomas
Ursäkta men menar du att man kan åka 1,5 till 2 vasalopp om dagen i fjällterräng, iofs finns det ju folk som har käkat en cessna en fiat en kundvagn några datorer.....
Per
KUL!
Har personligen funderat på att ta mig denna sträcka under sommaren eller varför inte vintern? Har iofs inte tänkt göra ett Världsrekord.... Men i alla fall. Det roligaste vore helt klart att ta sig sträckan helt på egan hand, utan att bo i stugor eller köpa någon mat på vägen. Helt rent alltså...
/m
Har personligen funderat på att ta mig denna sträcka under sommaren eller varför inte vintern? Har iofs inte tänkt göra ett Världsrekord.... Men i alla fall. Det roligaste vore helt klart att ta sig sträckan helt på egan hand, utan att bo i stugor eller köpa någon mat på vägen. Helt rent alltså...
/m
Det här låter intrassant, ingen som har mer fakta???
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg