Provat pacSnake?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
hur?

Hur var det här tänkt? Skall man behöva slita ut hela masken varenda gång man skall ha nått i ryggan?.. Jag ställer mig tveksam till detta, jag håller mig nog till mina vanliga påsar!!
 
Hur var det??

Waitress: Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam.

;-)

BAX
 
Re: Hur var det??

BAX; sa:
Waitress: Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam.

;-)

BAX


Men om man kikar lite på vad Mattias har skrivit tidigare och hans profil, så ser man att han varit medlem i drygt två år och skrivit tre tidigare inlägg. Bara för att spam har disskuterats tidigare, så ska man ju inte dra alla som har frågor om en produkt och lägger ut länkar över en kam. Att man bara skrivit ett fåtal tidigare inlägg behöver ju inte betyda att man gör reklam för något, personen i fråga är väl helt enkelt inte lika aktiv som en del andra här, bara att acceptera.
Att sedan en del andra utnyttjar denna utmärkta sajt genom att bli medlem och direkt göra reklam för en del produkter ska naturligtvis inte tillåtas.

För övrigt har jag inte provat pacSnake, men dock sett det på mässor m.m. Verkar hyfsat smidigt, men som Patric skrev, att riva ut hela ryggan / kajaken verkar inge vidare, ser med spänning fram emot outdoor•pac•system och se hur det kommer bli.

/ Nicke
 
Nädå!

Det var inte Mattias jag syftade på, utan inlägget före ditt och inlägget (som är raderat) före mitt.
Det är ju uppenbart vem som producerat OPS.
Beträffande "Sara" och "Gurans" metod så stör det inte mig nämnvärt, jag menar, i nästan alla inlägg så står det ju nåt i stil med: "jag har stått blickstilla med mina MAJNDL POLAR i -40-gradig kyla i åtta timmar utan att ens märka att det är kallt". Och sånt är väl också lite av reklam.
Antar, utan att ha kontrollerat, att denna diskussion varit/är på tapeten ganska ofta.
/BAX
 
Har man användning av en sådan så borde det vara MYCKET enkelt att göra en själv för under 50 kr/ st. Då kan man ju t o m få en med 5 eller varför inte 7 påsar/nät /orm! Förövrigt så tror jag att det fungerar bättre i kanot eller annat där man har gott om plats, packningen blir inte lika effektiv med en sådan här orm. Även om det naturligtvis blir lättare att hitta saker.
 
Detta..

är ingenting som jag vill betala för. Knappast ha gratis heller..
Det verkar inte vara någon bra ide att bröta upp hela den där mojängen varje gång nåt ska fram ur ryggan.

Vanliga plastkassar som man får i butiken när man handlar funkar utmärkt!! Om man ser till att andvända kassar från olika affärer så vet man var grejerna finns.
Dom väger nästan ingenting och kostar 1 krona styck. En oslagbar kombination.

Vill man lyxa till det hela så kan man sy ett par vanliga tygpåsar för 3 kronor styck.
Dom kan göras i olika färger så man hittar lättare.

Men..visst är det bra att folk försöker ta fram nya produkter för att underlätta tillvaron för oss andra.

//Göran
 
Re: Detta..

Göran C; sa:
Det verkar inte vara någon bra ide att bröta upp hela den där mojängen varje gång nåt ska fram ur ryggan.

Håller helt klart med om att för ryggsäcken verkar det inte vara vettigt, i alla fall inte för vandring eller liknande där man bryter lägret varje morgon.

För långvarigare läger kan det väl vara mer praktiskt, bara att hänga upp "garderoben" så kommer man åt allt och har det ändå på sin "ordinarie" plats. Likaså kan det kanske vara vettigt vid kajakpaddling där man ju har problemet att packningen skall stuvas ner i små luckor.
 
Hm...

Nermander skrev:

"För långvarigare läger kan det väl vara mer praktiskt, bara att hänga upp "garderoben" så kommer man åt allt och har det ändå på sin "ordinarie" plats. Likaså kan det kanske vara vettigt vid kajakpaddling där man ju har problemet att packningen skall stuvas ner i små luckor".

..jag paddlar inte själv men mina polare som sysslar med detta brukar packa i vattentäta säckar av något slag. Så det borde bli samma brötande i och ur dessa säckar som vid andvändning ihop med rygga.
Hänga upp den som garderob? Beror väl på hur högt tält man har.
Hänga ormen ute? Det regnar väl ibland?
Jag tror fortfarande inte på denna pryl.

Men som jag skrev tidigare så vill jag inte göra ner denna produkt.
Bara tala om vad jag tycker om den. Andra har uppenbarligen andra åsikter.

//Göran
 
Packa bra

Det finns packsäckar, Outdoor Pack System, pacSnake system och Eagle Creek.

Är det någon som äger och ANVÄNDER Outdoor Pack System, Eagle Creek eller pacSnake system. Berätta om fördelarna och nackdelarna med dessa tre system.

Svar från försäljare eller folk som inte använder systemen undanbedes tack.
 
Re: Packa bra

1; sa:
Det finns packsäckar, Outdoor Pack System, pacSnake system och Eagle Creek.

Är det någon som äger och ANVÄNDER Outdoor Pack System, Eagle Creek eller pacSnake system. Berätta om fördelarna och nackdelarna med dessa tre system.

Svar från försäljare eller folk som inte använder systemen undanbedes tack.

Who died and made u boss?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar