Vill läsa Boken Walking Man av Robert Wehrman

Kan inte finna den på Libris ens. Finns det någon vänlig Utsidanmedlem som har den och vill låna ut till en stor läsare av och om Colin Fletcher?
 
Vill/vågar du inte köpa på nätet av utländska bolag? Jag googlade och fann några stycken nätbutiker som säljer den, bl.a. Amazon.
 
Curt mitt senaste Amazonköp, givetvis betalt, försvann i Postnords röra, att ge över 700 för en pocket finns inte längre i min värld, dessvärre. Såpass gammal att jag inte längre behöver äga allt jag vill läsa.
 
Curt mitt senaste Amazonköp, givetvis betalt, försvann i Postnords röra, att ge över 700 för en pocket finns inte längre i min värld, dessvärre. Såpass gammal att jag inte längre behöver äga allt jag vill läsa.
Jag fick pengar tillbaka från Amazon när Postnord lyckades slarva bort mitt paket. Men 700 kr för en bok är lite mycket.
 
Ett tips för svårhittade böcker är piratsajten library genesis.
För aktuell address googla "libgen proxy".
Kollade nu och din bok finns där (gå in på https://libgen.is/ så kan du söka och ladda hem i epub format).
Givetvis olagligt men man bestämmer ju sin egen attityd till piratkopiering. 700 pix för en bok är ju inte rimligt.
Annat förslag är att kontakta biblioteket och be dem köpa in dem, det brukar dom oftast göra för mig (Stockholm dock)
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.