Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
"Senaste inlägg" på förstasidan
- Trådstartare mspn
- Start datum
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Instämmer!
Det är faktiskt mer irriterande än man kan tro... dessutom så är forumdelen rankad nr 4 efter Blogg, nyheter och Nytt på utsidan, där det för övrigt ligger "nyheter" från april.... varför har man nyheter och evenemang som redan varit? Typ att den 4 juli var man välkommen till Åre Extrem Challenge... Det händer ju massor av andra evenemang i framtiden som man kan lägga in där istället...
Skulle vilja påstå att Forumet är det som driver Utsidan´s framgång... så vi som är aktiva här borde slippa skrolla och ner för att komma till senaste inläggen, samt givetvis får en snabbknapp till senaste inläggen, lätttillgängligt på sidan...
Småsaker... men nog så viktiga för gamla och ff a nya användare, att lockas till forumet, eller att överhuvudtaget se att det finns ett.
Thomas
Det är faktiskt mer irriterande än man kan tro... dessutom så är forumdelen rankad nr 4 efter Blogg, nyheter och Nytt på utsidan, där det för övrigt ligger "nyheter" från april.... varför har man nyheter och evenemang som redan varit? Typ att den 4 juli var man välkommen till Åre Extrem Challenge... Det händer ju massor av andra evenemang i framtiden som man kan lägga in där istället...
Skulle vilja påstå att Forumet är det som driver Utsidan´s framgång... så vi som är aktiva här borde slippa skrolla och ner för att komma till senaste inläggen, samt givetvis får en snabbknapp till senaste inläggen, lätttillgängligt på sidan...
Småsaker... men nog så viktiga för gamla och ff a nya användare, att lockas till forumet, eller att överhuvudtaget se att det finns ett.
Thomas
Senast ändrad:
Instämmer!
http://www.utsidan.se/forumtools/listlatest.htm
Den här länken har jag lagt som startsida, för att lösa problemet. Övriga sidor är jag sällan intresserad av.
Den här länken har jag lagt som startsida, för att lösa problemet. Övriga sidor är jag sällan intresserad av.
Mycket bra! Snor idén rakt av... att jag inte tänkt på det tidigare... så kommer nog många att göra om det inte blir smidigare...
Det borde ju faktiskt betyda att Utsidan i lönsamhetssynvinkel borde lägga om prioriteringarna på första sidan... för inte tror jag att de som marknadsför sig på förstasidan vill missa forumdeltagarna...
Förövrigt så ser det snyggt ut med nya versionen... lite buggigt och mycket "kommer snart info" texter... men det får man ha överseende med, det är ju trots allt en beta...
Thomas
Jag tycker också det krävs för många klickningar att komma till senaste inlägg så jag har också gjort http://www.utsidan.se/forumtools/listlatest.htm till min startsida, men då med ”nackdelen” att jag kanske missar något på förstasidan. Men för att komma till startsidan kan man lätt editera (radera) i adressraden.
Per Brune
Per Brune
Jag har en annan startsida, som jag inte vill byta bort. För min del vore det därför förträffligt om man fick samma "Läs nya"-länk som på gamla Utsidan, där det nu är en "Mer"-länk på förstasidan (som redan nämnts).
Annars tycker jag detta nya forum är en klar förbättring. Eller är det placebo?
Annars tycker jag detta nya forum är en klar förbättring. Eller är det placebo?
Bättre nu ? "Lista nya inlägg" listan finns nu på förstasidan igen...
-Thomas
Nästan klockrent tycker jag! Det bästa vore om man bara såg de inlägg som är nytillkomna sedan man senast var inloggad. Men det kanske mest är en vanesak.
JappBättre nu ? "Lista nya inlägg" listan finns nu på förstasidan igen...
-Thomas
Per Brune
Tack!
Skönt att ni lyssnar på oss användare... och dessutom agerar såpass snabbt... cred!
Thomas
Bättre nu ? "Lista nya inlägg" listan finns nu på förstasidan igen...
-Thomas
Skönt att ni lyssnar på oss användare... och dessutom agerar såpass snabbt... cred!
Thomas
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg