Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stockholm stad har en reseplanerare för cyklister. Vet inte om den fungerar i det här fallet men ofta hittar den bra vägar: http://cykla.stockholm.se/. Ett tips är att själv sätta ut start- och målflaggorna (och eventuella delmål) då den inte har full koll på alla adresser.
Stockholm stad har en reseplanerare för cyklister. Vet inte om den fungerar i det här fallet men ofta hittar den bra vägar: http://cykla.stockholm.se/. Ett tips är att själv sätta ut start- och målflaggorna (och eventuella delmål) då den inte har full koll på alla adresser.
Cykelreseplaneraren var ju klockren, gav nästan exakt den väg till jobbet som tog mig många turer att prova fram. Trafiken.nu gav däremot i mitt fall ett betydligt sämre alternativ.
trafiken nu har jag fått för mig ger lite mer uppdaterad info. I mitt fall pågår det två byggen på den väg som reseplaneraren ger (mycket svåra att passera då det är avstängd väg) Trafiken.nu har den infon inlagd och föreslår en alternativ väg...
Men det kan ju vara en lycklig omständighet bara
På min pendelväg till och från jobbet mellan Bagarmossen och Huddinge sjukhus var förslaget från cykelreseplaneraren bättre men lite för mycket kringilikrok och tar inte hänsyn till backar.
Man bör nog använda bägge sökfunktionerna och provcykla samt modifiera lite innan man hittat det bästa.
På min pendelväg till och från jobbet mellan Bagarmossen och Huddinge sjukhus var förslaget från cykelreseplaneraren bättre men lite för mycket kringilikrok och tar inte hänsyn till backar.
Man bör nog använda bägge sökfunktionerna och provcykla samt modifiera lite innan man hittat det bästa.
Om inte så bara för att få se lite olika saker...
har cyklat en sträcka på lite för mycket rutin... kom fram en morgon till målet och undrade hur jag hamnat där! Det va lite otäckt.