Forumkniv - EKA Swede 92

Ställer mig i kön även jag:)

Ställer mig i kö jag med!

Okej!
Känner att ett exemplar vill komma hem till mig.
Tack!

Jag vill gärna ha en sån kniv om det är ok.
Mvh M

hänger på tåget vill också ha en! :)

Och med dessa intressenter så är vi uppe i 28 :)
Bra jobbat!
 
Senast ändrad:
Och för att svara på numreringen, så ska jag fråga EKA hur de vill göra. Jag har inga problem med att sammanställa en lista och skicka iväg till dem.
Det här löser vi på något bra sätt :)
 
seobserver;616731 Ditt förslag verkar vara fluget ur att du vill öka tillhörigheten till Utsidan.[/QUOTE sa:
Vaknat på fel sida denna morgon? :)

Bra förslag och ett schysst sätt att ta lite plats på Utsidan!
Jag är med och följer majoritetens förslag.
När det gäller numreringen tycker jag förstås att nummer 1 ska tilldelas den med flest "kottar" ;-)

HåkanF
 

Vill oxå ha en!

/p-a

Bra förslag och ett schysst sätt att ta lite plats på Utsidan!
Jag är med och följer majoritetens förslag.
När det gäller numreringen tycker jag förstås att nummer 1 ska tilldelas den med flest "kottar" ;-)

HåkanF

31 anmälda. Trevligt!
Nummertilldelning kommer att bli i anmälningsordning, det anser jag nog vara det mest rättvisa i det här fallet. Hade det varit utsidan's egen idé och produkt hade jag möjligtvis haft en annan åsikt :)
 
31 anmälda. Trevligt!
Nummertilldelning kommer att bli i anmälningsordning, det anser jag nog vara det mest rättvisa i det här fallet. Hade det varit utsidan's egen idé och produkt hade jag möjligtvis haft en annan åsikt :)

Anmälningsordning?
Anmält intresse (då var ju jag först: se start av tråd), eller anmält att faktiskt tänker beställa?

Jag bryr mig inte om vilket nummer jag får utan röstar för att dePaul får 1/yy-kniven. Han startade knivintresse-tråden.

Jag kan ta den felgraverade med spegelvänd text och med nummer xx som är större än yy i xx/yy:)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar