Bloggar

Börja blogga!
Sida: 1 2 3 4 Nästa Sista
Idag passerades Öregrund och Gräsö, mer bekanta trakter. Turens andra kaffekopp (eller kafferep då det var mer en kopp) bjöds det på i Gräsö ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt
Kameran var nerpackad denna dag då Forsmark passerades. Lite spännande var det att passera bassängutsläppet då det strömmar på lite där.  Jag tror ... 1 kommentar
Denna dag blev det fortsatt paddling i makligt tempo. Det blev 38 km. Överfarten över Lövstabukten gick bra men mina överfarts sångerna tog slut ...
Vi var två familjer som tillsammans höll i en organiserad kanadensarpaddling för Friluftsfrämjandet 26 maj. Vi paddlade Sännån, som ligger öster om ... 1 kommentar
Pers turer
Idag var det vackert väder hela dagen, men nu börjar värmen komma smygande. Får se hur länge jag klarar att köra med torrdräkt. Den är fortfarande ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt

2669 visningar (4v)
2045 visningar (4v)
1482 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.